centrode کرمان شهردار اندازی شهرداری

centrode: کرمان شهردار اندازی شهرداری پارک بانوان کلنگ زنی کرمان آفتاب

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه بعضی اجازه نمی‌دهند کنکور از بین بردن شود / رئیس دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد پیشنهاد از بین بردن کنکور را ارائه کرده است گفت: افراد دینفعی وجود دارند که اجازه نمی‌دهند کنکور از بین بردن شود.

بعضی اجازه نمی‌دهند کنکور از بین بردن شود / رئیس دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد: بعضی اجازه نمی دهند کنکور از بین بردن شود

عبارات مهم : اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد پیشنهاد از بین بردن کنکور را ارائه کرده است گفت: افراد دینفعی وجود دارند که اجازه نمی دهند کنکور از بین بردن شود.

به گزارش ایسنا، فرهاد رهبر در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و یادواره شهید سیدمصطفی موسوی – جوان ترین شهید مدافع حرم – گفت: سه شهید دانشجو با نشانه مقابله با استکبار و آمریکا، در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ به شهادت رسیدند و خون این شهدای دانشجو، امروز جهت مقابله با نظام سلطه و استکبار در رگ دانشجویان می جوشد که یکی از این دانشجویان شهید سیدمصطفی موسوی است.

بعضی اجازه نمی‌دهند کنکور از بین بردن شود / رئیس دانشگاه آزاد

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهید موسوی، اظهار کرد: خط مبارزه با استکبار از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ تا امروز ادامه داشته هست. دانشگاه آزاد اسلامی ۶۰ دانشجوی شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همه آنها در مقابله با استکبار و سلطه گری است که از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ و قبل از آن شروع شده است و تا امروز ادامه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این روز و هفته، هفته مقابله با استکبار است و یک روز آن می تواند روز دانشجو باشد که همواره در مقابله با استکبار پیشتاز بوده اند. ما به دانشجویانی که درخشیدند و به عنوان کسانی که با بصیرت خود، آگاهی جامعه را زیاد کردن و در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دادند، افتخار می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد پیشنهاد از بین بردن کنکور را ارائه کرده است گفت: افراد دینفعی وجود دارند که اجازه نمی‌دهند کنکور از بین بردن شود.

فرهاد رهبر ابراز امیدواری کرد بتوانیم رهرو راه شهدا باشیم و از خون آنها جهت رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد تصریح کرد: امیدوارم روحیه انقلابی گری و مطالبه گری همواره در مسئولان موج بزند و بنده از این روحیه پرشور، پرتلاش و مطالبه گر استقبال می کنم و امیدوارم این روحیه موجبات رشد دانشگاه آزاد اسلامی و کشور را فراهم کند.

وی با تقدیر از دکتر طهرانچی مدیر دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر داداندیش مدیر واحد پایتخت کشور عزیزمان ایران غرب و حجت الاسلام والمسلمین کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی جهت برگزاری مراسم روز دانشجو و گرامیداشت شهید موسوی جوان ترین شهید مدافع حرم، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تأسیس تاکنون رسالتی داشته که با حمایت امام خمینی(ره) و درایت مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی توانسته خدمت بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران پایه گذاری کند.

بعضی اجازه نمی‌دهند کنکور از بین بردن شود / رئیس دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است که برکت آن کل کشور را در بر گرفته و با دارا بودن ۵میلیون و ۷۰۰هزار فارغ التحصیل در هر خانواده یک پایگاه و جایگاه را به خود تخصیص داده شده است داده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در نسل اول خود به خوبی از عهده امور برآمد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در نسل دوم خود که به امر پژوهش و تحقیق مرتبط هست، توانست بدرخشد و رتبه اول تحقیق و پژوهش، مقالات، مجلات و تحقیقات کاربردی را به خود تخصیص داده شده است دهد و وظیفه خود را به خوبی ایفا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد پیشنهاد از بین بردن کنکور را ارائه کرده است گفت: افراد دینفعی وجود دارند که اجازه نمی‌دهند کنکور از بین بردن شود.

رهبر با بیان اینکه نسل سوم دانشگاه آزاد اسلامی به حل مسئله و کمک به برطرف پرسشها مردم تاکید دارد، ابراز امیدواری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه ریزی های انجام شده است بتواند در حل پرسشها دولت و جامعه کمک کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه کمک به حل پرسشها مردم و دولت، یکی از وظایف دانشگاه آزاد اسلامی هست، گفت: از دولتمردان که توانستند با همکاری خود، این شجره طیبه و درخت تنومند را به بار بنشانند، تقدیر می کنیم. امروز دولت جمهوری اسلامی با حمایت خود از دانشگاه آزاد اسلامی، توانمندی این دانشگاه را تقویت می کند و ما وظیفه خود می دانیم دولت را یاری کنیم.

بعضی اجازه نمی‌دهند کنکور از بین بردن شود / رئیس دانشگاه آزاد

بر اساس این گزارش، در آخر این مراسم، فرهاد رهبر در گفت وگو با دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی، در جریان پرسشها و مطالبات آنها قرار داده شد و در حاشیه مراسم با دانشجویان برگزیده تصویر یادگاری گرفت.

به گزارش ایسنا، مدیر دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در حاشیه این مراسم گفت: در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران از نظرات دانشجویان در برنامه ریزی های دانشگاه استفاده کردم و اکنون نیز استفاده می کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پایتخت کشور عزیزمان ایران غرب در جمع خبرنگاران راجع به برگزاری مستقل آزمون های مقاطع متفاوت این دانشگاه، گفت: این سؤال را باید از وزارت علوم و شرکت سنجش پرسید، این عنوان از نظر ما حل شده است هست، ولی باید ببینیم نظر وزارت علوم و شرکت سنجش در این زمینه چیست.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی عضو کمیته بررسی این عنوان است و پیشنهاد بنده بود از بین بردن کنکور که مدت ها مسکوت باقی مانده، مورد بررسی مجدد قرار بگیرد، گفت: مدیر جمهور دستور داد که شورای عالی انقلاب فرهنگی کمیته ای را تشکیل و این مسأله را در دستور کار قرار دهد تا برنامه عملیاتی از بین بردن کنکور مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت سنجش منحل می شود یا خیر؟ گفت: بحث انحلال مطرح نیست، بلکه مسأله عوض کردن ساختار در دست بررسی هست. در دنیا چند کنکور در سال برگزار می شود و یک فرد می تواند با بالاترین نمره ای که از کنکورها می گیرد در دانشگاه ها پذیرش شود.

وی در خصوص برطرف نگرانی خانواده ها از کنکور، گفت: یکی از پیشنهادهای دانشگاه آزاد اسلامی این است که به جای برگزاری یک کنکور در سال و وارد کردن استرس به خانواده ها چند بار در سال کنکور برگزار شود و بالاترین نمره فرد ملاک پذیرش قرار گیرد.

فرهاد رهبر خاطرنشان کرد: یک لولا میان نظام پرورشی و نظام آموزش عالی وجود دارد که بر این اساس هشت هزار میلیارد تومان گردش مالی آن هست، یعنی کلاس های کنکور، برگزاری آزمون و پرسشها این چنینی دارای ۸ هزار میلیارد تومان گردش مالی است که افرادی اجازه نمی دهند کنکور از بین بردن شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید ببینیم چه کسانی و به چه دلایلی نمی گذارند کنکور از بین بردن شود، گفت: این طرح را دنیا اختراع کرده و ما می توانیم از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نظارت سیستماتیک به منظور بررسی واحدها را در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کردیم، گفت: امکانات رفاهی باید در شأن دانشجویان باشد، ولی نباید انتظار داشت که اگر دانشجویی خوابگاه مناسبی ندارد، جهت او خوابگاه درست کنیم.

رهبر با بیان اینکه سرانه آموزشی هر دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ۱۲.۷ درصد است که میانگین کل کشور کمتر از ۱۰ و جهت بعضی دانشگاه ها کمتر از سه یا چهار هست، گفت: معدل واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در امکانات رفاهی زیاد از معدل کل کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص برطرف پرسشها علیرضا کریمی کشتی گیر کشورمان اظهار کرد: ما اعلام می کنیم این کشتی گیر از افتخارات کشور است و وظیفه داریم به او کمک کنیم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می دهیم یک هفته با نام مقابله با استکبار داشته باشیم که یک روز آن روز دانشجو باشد، با اشاره به مراسم روز دانشجو، گفت: چنین جلسه ای در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی بی سابقه بود که مدیر هیأت موسس و مدیر دانشگاه آزاد اسلامی از نزدیک صحبت دانشجویان را بشنوند و این مسأله حکایت از ایجاد فضای باز جهت همه جناح ها دارد، ولی نباید وجه استکبارستیزی را از ۱۶ آذر بگیریم.

رهبر با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی از پرسشها جدی کشور هست، گفت: بنده در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران از نظرات دانشجویان در برنامه ریزی های دانشگاه استفاده کردم و اکنون نیز استفاده می کنم. از دانشجویان درخواست دارم راجع به این پرسشها فکر کنند.

واژه های کلیدی: اسلامی | دانشجو | مقابله | دانشجو | دانشگاه | دانشگاه | دانشجویان | روز دانشجو | انقلاب اسلامی | برگزاری مراسم

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه