centrode کرمان شهردار اندازی شهرداری

centrode: کرمان شهردار اندازی شهرداری پارک بانوان کلنگ زنی کرمان آفتاب

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی تأخیری در صدور حکم حناچی پیش نیامد / وزیر کشور

وزیر کشور به اولویت‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و با بیان اینکه در مسیر صدور حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران تأخیری پیش نیامد، گفت: تأخ

تأخیری در صدور حکم حناچی پیش نیامد / وزیر کشور

وزیر کشور: تأخیری در صدور حکم حناچی پیش نیامد

عبارات مهم : ایران

وزیر کشور به اولویت های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و با بیان اینکه در مسیر صدور حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران تأخیری پیش نیامد، گفت: تأخیری در این زمینه پیش نیامد و کارها در موعد قانونی انجام شد. بعضی از روی شوق و اشتیاق چیزهایی نوشته اند، ولی واقعیت این است که این کار باید مسیر اداری اش را طی می کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم اعطای حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران که صبحگاه امروز در محل وزارت کشور، برگزار شد با بیان این که انتخابات معمولا با فراز و فرودهایی همراه هست، تصریح کرد: الحمدالله این فراز و فرودها منجر به این شد که در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با حمایت و گزینش اعضای شورای شهر، فرایند قانونی انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان ام القرای اسلامی است خطاب به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: از امروز به بعد حضرتعالی در این جایگاه مهم هستید. شهری که به عنوان ام القرای اسلامی بوده، فضای شهری، محیط آن ، انسان هایی که در آن زندگی می کنند و همه فعالیت های جاری در آن به عنوان موجود زنده تلقی می شود که در حال پویایی ، بالندگی و پیش روندگی است که باید بتوانیم بالندگی را در جهت تعالی قرار دهیم.

تأخیری در صدور حکم حناچی پیش نیامد / وزیر کشور

وزیر کشور اضافه کرد: به عنوان یک مسلمان در جمهوری اسلامی اعتقاد هستیم حتما باید هر کس در هر جایی هدفش تعالی بخش باشد و این نشانه یکسان نباید مورد غفلت قرار گیرد که تمام این کارها نیز بستر سازی جهت آن نشانه است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از کارها از جنس و ذات سخت هستند، افزود: بر خلاف تصور عده ای که کار شهرداری را فنی می بینند ولی واقعا فنی نیست و بخشی از آن فنی بوده. همچنین کار شهرداری تنها کالبدی نیست و بخشی از آن کالبدی بوده و کارها فرهنگی و اجتماعی و روابط و مناسبات نیز در آن وجود دارد و از نظر فعالیت هم موضع بین بخشی است.

وزیر کشور به اولویت‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و با بیان اینکه در مسیر صدور حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران تأخیری پیش نیامد، گفت: تأخ

وزیر کشور ادامه داد: در حقیقت شهرداری یک بخش نیست و همه باید کمک کنند تا شهرداری موفق شود و شهرداری هم جهت موفقیت به هماهنگی همه نیاز دارد. بعد مدیریت آن، مدیریت مشکلی خواهد بود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در وزارت کشور هر اقدامی که انجام می دهیم جمعی هست. در انتخابات، مدیریت بحران، امنیت و شورای اجتماعی دستگاههای زیادی همکاری دارند و امور هماهنگی هم به جز با تأمل، تحمل و صبر و اغناسازی پیش نمی رود. دستگاهها باید در انجام وظیفه انگیزه مهم یعنی همدلی داشته باشند و از طریق ادله عقلانی و براهین قبول کنند وگرنه کار سخت می شود.

وزیر کشور در ادامه گفت: با تجربه ای که آقای حناچی در این حوزه دارند و با توجه به سوابق ایشان در حوزه های متفاوت اجرایی یقین دارم با کمک شورای شهر آقای شهردار موفق می شود. در حقیقت همه باید تلاش کنیم و شورای شهر، دولت و وزارت کشور باید حمایت کرده و ایشان نیز بایستی به عنوان محور تجمیع همه این انرژی ها ایفای نقش کنند.

تأخیری در صدور حکم حناچی پیش نیامد / وزیر کشور

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به عنوان مهم شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و ادامه داد: یکی از این مباحث مدیریت یکپارچه شهری است که در کمیسیون کلانشهرها تصویب شده است و به دولت نیز ارائه شده است هست. در حقیقت باید این اتفاق بیفتد؛ ولی بعضی از کارشناسان در نحوه اجرای آن دغدغه هایی داشتند که ما هم در پیشنهاداتی که مطرح کردیم عنوان کردیم و اگر مصوب شد باید به صورت پایلوت اجرایی شود. به عنوان نمونه در چند منطقه باید تعدادی از محدودیت ها اجرا شود و بعد از حصول موفقیت در مناطق دیگر و با گسترش مسئولیت ها ادامه یابد.

رحمانی فضلی ادامه داد: عنوان بعد راجع به درآمدهای پایدار شهری است که لایحه آن در کمیسیون آماده شده است و در دولت است که در خدمت شهردار قرار می دهیم تا بازبینی کند تا مواردی که مد نظر ایشان بود قابل اعمال هست. در حقیقت این مساله مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار شهری باید حل شود.

وزیر کشور به اولویت‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و با بیان اینکه در مسیر صدور حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران تأخیری پیش نیامد، گفت: تأخ

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم توجه به شهرداری ها بود که کمیسیون کلان شهرها در کنار دولت تشکیل شد؛ ولی شهرداری تهران، با این کمیسیون فعال برخورد نکرد. علت این است که هیچ لایحه ای را تقریبا شهرداری ارسال نکرد و وزارت کشور تقریبا همه لوایح را آماده کرده هست. در صورتی که انتظارمان این است که با حوزه های مطالعاتی و تشخیص نیازها، کمیسیون فعال شود. در حقیقت بایستی از ظرفیت شورای عالی استان ها و ظرفیت کلانشهرها استفاده کرد و با توجه به سوابق کاری آقای حناچی باید کارگروهی تشکیل شود و آسیب ها و نیازها دربعد علمی بررسی و بعد از تبدیل آن به لوایح، به دولت برود.

وزیر کشور به اولویت های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که شهرداری هم بایستی به آن توجه کند اشاره کرد و گفت: بحث حل مسئله ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران نیاز و خواست مردم است و تلاش های بسیاری در این زمینه شده است ولی پرسشها و معضلات جلوتر از تلاش ها بوده هست. در حقیقت همه باید تلاش کنیم که این مسئله حل شود. از طرفی آلودگی هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران هم موضوعی است که باید شهرداری به آن توجه کند.

تأخیری در صدور حکم حناچی پیش نیامد / وزیر کشور

رحمانی فضلی اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت های شهرداری بایستی پرسشها اجتماعی باشد. در شورای اجتماعی که هفت جلسه آن با مقام معظم رهبری برگزار شد یکی از اعضای مهم این شورا شهرداری ها هستند . بنابراین مباحث اجتماعی از جمله پرسشها مربوط به حاشیه نشینی از مباحثی است که در کنار باقی پرسشها جزو اولویت ها آمده است.

وی خطاب به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: خوشحالیم که این مسئولیت را قبول کردید و در خصوص این فراز و فرودها باید گفت: «هر کسی از ظن خود شد یار من» البته تأخیری در این زمینه پیش نیامد و کارها در موعد قانونی انجام شد؛ ولی بعضی از روی شوق و اشتیاق چیزهایی نوشته اند ولی واقعیت این است که این کار باید مسیر اداری اش را طی می کرد. البته در این مسیر نیز بایستی از قوانین تفاسیری می شد و استمدادها به اجماع می رسید که این عنوان طبیعتا زمانی را می طلبد؛ ولی همه به دنبال این بودند که این عنوان در مسیر مهم و قانونی خود باشد لیکن بعد از این باید همه دستگاهها از شهرداری حمایت کنند.

وی در آخر اضافه کرد: این حکم جهت همه ما تعهد یافت و بایستی از شهرداری و شهرداری حمایت کنیم.

واژه های کلیدی: ایران | شهردار | شهرداری | شورای شهر | هوای پایتخت | ترافیک پایتخت | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه